سئو سایت

cryptolanders

سئو سایت

۲ بازديد

انواع تولید محتوا

تولید محتوا در واقع همان چیزی است که مخاطب را جذب شما میکند، این جمله یعنی اینکه تنها چیزی که باعث میشود افراد یکبار دیگر از کنار کار شما بگذرند محتوای خوب، یا بهتر است بگوییم محتوای عالی می باشد. اگر شما هم نیاز به سفارش تولید محتوا دارید پیشنهاد ما به شما سایت تولید محتوا محتواکده میباشد.

فرض کنید وارد یک سایت و یا یک صفحه اینستاگرامی شده اید، اولین چیزی که نظر شما را پس از تصاویر جلب میکند محتوای آن صفحه می باشد. اکنون خودتان را جای مخاطب قرار دهید و ببینید آیا به عنوان مخاطب محتوای متنی نوشته شده شما، شما را جذب خود کرده است و آیا مشتاق به خواندن ادامه نوشته و محتوا هستید ؟ به همین دلیل است که سئو سایت از اهمیتی بالایی برخوردار است.

اکنون ممکن است این سوال را از خود بپرسید که : چطور میتوان یک محتوای خاص تولید کرد؟ برای پاسخ به این سوال باید به سراغ کتاب ها و همینطور وبللگ هایی که در رابطه با تولید محتوای متنی یونیک و خاص صحبت کرده اند برویم. 

برای درک اهمیت تولید محتوای خوب ابتدا تعدادی ازپیشنهادات افراد موفق در بازاریابی و تولید محتوا و همینطور بزرگان مارکتینگ را مورد بررسی قرار میدهیم:

یکی از جمله های زیبا در مورد تبلیغات از دیوید آگلیوی است که می گوید چیزی که باعث می شود مصرف کننده محصولی را خریداری کند، محتوای تبلیغات است نه شکل ظاهری آن، او همچنین در سخن دیگری بیان میکند که چیزی که در تبلیغات می گویید مهم تر از نحوه ی بیان شما است.

دیوید آگیلوی را به عنوان پدر تبلیغات و تولید محتوای مخاطب پسند می شناسند، درباره ی فروش و در پاسخ به سوال تولید محتوا چیست می گوید:
اگر محصول به فروش نمی رود؛ به حد کافی خلاق نیستید. پس برای فروش موفق هر محصولی می بایست اوج خلاقیت خود را در تولید محتوا قرار دهید تا بتوانید به فروشی موفق دست یابید و از طریق آن به سود زیادی دست پیدا کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.