طراحی سایت

cryptolanders

طراحی سایت

۲ بازديد

طراحی سایت به مهارت ساخت و راه انداز صفحات وب گفته است. تیم برنرز لی ، مخترع وب ، با برپایی یک سایت وب در اوت سال ۱۹۹۱ ، نام خود را به عنوان دیگر سازندهٔ وب در تاریخ نگاشت. او در اولین وب سایتش ، از اَبَرمتن و پیوندی برای ایمیل (پست الکترونیک) استفاده کرده بود.

در ابتدا ، وب سایت با کدهای ساده HTML نوشته شده است ، گونه ای از زبان نشان می دهد که ساده است اگر وب سایت شما را شامل می شود ، شامل سرتیتر و پاراگراف ، و اگر می خواهید به سایر موارد از طریق ابرپیوند بدهید. در مقایسه با روش های دیگر ، این راه تازه و متفاوتی بود که کاربران را در صورت تمایل با یک مرورگر ، صفحات پیوند خورده را باز می کرد.

با پیشرفت وب و هنر طراحی آن ، زبان کدنویسی اش ، اَبَرمتن یا اچ تی امال ، پیچیده شده و پرانعطاف تر شد. ابزاری مانند جدول هایی است که بیشتر برای نمایش نمودارهای مورد استفاده قرار گرفتند ، زیرا استفاده از نادرست برای چیدمان های پنهان در صفحه وب قرار گرفت. با پیدایش الگوهای آبشاری وب یا «CSS» ، روش نادرست طراحی با جدول های پنهان در صفحه از گردونه خارج ، و در صورت استفاده مناسب از زبان کمکی «CSS» جایگزین شد.

پایگاه داده فناوری اطلاعات (پایگاه داده) ، مانند زبان برنامه نویسی سمت سرور (برنامه نویسی سمت سرور) مانند CGI ، یاقوت ، js گره ، Python ، PHP ، ASP. NET ، ASP ، JSP و ColdFusion ، و استانداردهای طراحی مدرن با الگوها (CSS) ، ساخت وب سایت را دوباره انجام می دهند و آن را به صورت پیشرفته ساخته شده است. سایت واکنش گرا یا سایت ریسپانسیو (ریسپانسیو) سایتی است که با ابعاد و رزولوشن دستگاه های مختلف سازگار است و کاربران بدون توجه به صفحه نمایش دستگاه های کوچک شما.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.